In sfarsit o initiativa laudabila, care merita efortul blogosferei

Mai demult am fost revoltat de un lucru pe care il credeam cu adevarat scandalos: un angajat al Salvarii a impiedicat SMUR-ul sa dea primul ajutor intr-un accident de circulatie. Am crezut ca daca blogosfera se angajeaza civic poate reusim sa il dam afara pe boul acela de la Salvare. Am scris un text (prost) si l-am rugat pe Gramo (care era, si este cel mai citit blog romanesc de pe wordpress) sa il promoveze. Gramo l-a ignorat, preferand sa se concentreze pe poze cu periuta lui de dinti. Esec total.

Acum Gramo si-a dat binecuvantarea unei campanii intr-adevar laudabile: cineva a gasit un ciob de sticla in mancare intr-un restaurant, si acum umbla sa il boicoteze. Foarte bine: asta este o initiativa intr-adevar laudabila, nu ca tampenia mea de al concedia pe idiotul ala de la Salvare! Un restaurant mai putin in Bucuresti in care se serveste sticla in salata, o sa faca o tona de diferenta in viata tuturor, pe cand un mesaj trimis boilor de la Salvare, nu o sa afecteze mai pe nimeni!

Am o intrebare totusi: sa zicem ca, desi restaurantul asta se inchide, mancati cioburi de sticla in friptura altui restaurant. Pe cine chemati in prim ajutor? Ca Salvarea, ca de obicei, nu vine, si SMUR-ul e trimis la dracu in praznic de magarul ala care a fost salvat de la concediere de periuta de dinti a lui Gramo!

Pofta buna!

Lasă un răspuns

